Welkom

Veelgestelde vragen

Mijn Financial Services Registratie

Wat is het voordeel van registreren?

Mijn Financial Services is een online portal welke u in staat stelt om uw contract details in te zien, uw persoonlijke gegevens te wijzigen en specifieke diensten zelf af te ronden of te initiëren.

Hoe kan ik mij registreren?

Met uw BMW ID heeft u toegang tot Mijn Financial Services en andere diensten van BMW en Mini. Heeft u nog geen BMWID? Maak dan eerst een account aan door op onderstaande button te klikken. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, ontvangt u een e-mail waarin u de registratie dient te bevestigen.

Ik heb geen registratie email ontvangen om het registratie proces af te ronden. Wat doe ik nu?

Wanneer u geen e-mail heeft ontvangen, verzoeken wij u om op de knop ‘e-mail opnieuw versturen’ te klikken. Indien u de e-mail wederom niet ontvangt, kunt u contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 19.00 uur via 070-41 47 510.

Mijn toegang tot Mijn Financial Services is niet geactiveerd. Hoe los ik dat op?

Wanneer de toegang tot uw account nog niet geactiveerd is, heeft u de registratie nog niet bevestigd. Dit doet u door de e-mail te openen en op de activatielink te klikken. Indien de link niet meer actief is, dan zijn uw gegevens wegens beveiligingsredenen automatisch verwijderd. U moet zich dan opnieuw te registreren.

Het gebruik van Mijn Financial Services

Hoe log ik in op Mijn Financial Services?

Met uw BMW ID heeft u toegang tot Mijn Financial Services en andere diensten van BMW en Mini. Heeft u nog geen BMW ID? Maak dan eerst een account aan door u te registreren. Na afloop van het registratieproces ontvangt u een melding dat uw activatie succesvol is afgerond. Vanaf dat moment heeft u toegang tot Mijn Financial Services door in te loggen met uw e-mailadres en het door u gekozen wachtwoord.

Mijn Financial Services werkt niet op mijn desktop/laptop/tablet/mobiel. Hoe los ik dit op?

U heeft alleen toegang tot Mijn Financial Services door gebruik te maken van Safari, Firefox of Chrome.

De toegang tot Mijn Financial is geblokkeerd. Hoe los ik dit op?

Wanneer u driemaal uw wachtwoord verkeerd ingeeft dan zal Mijn Financial Services automatisch uw account blokkeren. Om dit op te heffen dient u een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten? Hoe los ik dit op?

U kunt altijd een nieuw wachtwoord instellen. Het enige wat u dient te doen is de onderstaande link te klikken en een nieuw wachtwoord in te geven.

Terug naar Homepage