Welkom

VEELGESTELDE VRAGEN.

Het gebruik van Mijn Financial Services

Hoe log ik in op Mijn Financial Services?

Met uw BMW ID heeft u toegang tot Mijn Financial Services en andere diensten van BMW en Mini. Heeft u nog geen BMW ID? Maak dan eerst een account aan door u te registreren. Na afloop van het registratieproces ontvangt u een melding dat uw activatie succesvol is afgerond. Vanaf dat moment heeft u toegang tot Mijn Financial Services door in te loggen met uw e-mailadres en het door u gekozen wachtwoord.

Mijn Financial Services werkt niet op mijn desktop / laptop / tablet / mobiel. Hoe los ik dit op?

U heeft alleen toegang tot Mijn Financial Services door gebruik te maken van Safari, Firefox of Chrome.

Hoe kan ik mijn inloggegevens voor Mijn Financial Services wijzigen?

U kunt uw inloggegevens voor Mijn Financial Services in het gedeelte Mijn Account op de taakbalk veranderen. Om uw wachtwoord, gebruikers e-mail of gebruikersnaam te veranderen, voert u gewoon uw nieuwe gegevens hier in. Houd er rekening mee dat veranderingen van uw inloggegevens voor Mijn Financial Services de gegevens in uw financiële overeenkomst niet veranderen. Als u de gegevens voor uw financiële overeenkomst wilt veranderen, ga dan naar het gedeelte Persoonlijke Gegevens van uw overeenkomst.

Wat gebeurt er als ik niet uitlog bij Mijn Financial Services?

Mijn Financial Services logt u na tien minuten automatisch uit als er geen beweging op de site is.

Ik wil een overeenkomst toevoegen, maar ik heb geen activeringscode op mijn mobiele telefoon ontvangen. Wat kan ik doen?

Wanneer u geen SMS heeft ontvangen, verzoeken wij u om op de knop ‘activeringscode aanvragen’ te klikken. Indien u de SMS wederom niet ontvangt, kunt u contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 19.00 uur via (070) 41 47 510.