Welkom

Hoe log ik in op Mijn Financial Services?

Wanneer u het registratie proces heeft afgerond en een melding heeft gekregen dat de activatie succesvol is dan kunt u met het invullen van uw emailadres en wachtwoord toegang krijgen tot Mijn Financial Services.

Hoe kan ik mijn inloggegevens voor Mijn Financial Services wijzigen?

U kunt uw toegangsgegevens voor Mijn Financial Services in het gedeelte Mijn Account op de taakbalk veranderen. Om uw wachtwoord, gebruikers e-mail of gebruikersnaam te veranderen, voert u gewoon uw nieuwe gegevens hier in. Houd er rekening mee dat veranderingen van uw toegangsgegevens voor Mijn Financial Services de gegevens in uw financiële overeenkomst niet veranderen. Als u de gegevens voor uw financiële overeenkomst wilt veranderen, ga dan naar het gedeelte Persoonlijke Gegevens van uw overeenkomst.

Wat gebeurt er als ik niet uitlog bij Mijn Financial Services?

Mijn Financial Services logt u na tien minuten automatisch uit als er geen beweging op de site is.

Ik wil een overeenkomst toevoegen, maar ik heb geen activeringscode op mijn mobiele telefoon ontvangen. Wat kan ik doen?

De authenticatiecode wordt met een SMS naar uw mobiele telefoon gestuurd. Als u het tekstbericht niet ontvangt, klik dan op de knop "authenticatiecode aanvragen". Als u nog steeds geen tekstbericht op uw mobiele telefoon ontvangt, neem dan contact op met het klantenservice, tel. (070) 41 47 510. Houd er rekening mee dat wij een authenticatiecode aan het mobiele nummer sturen dat op uw financiële overeenkomst is geregistreerd. Als uw nummer is veranderd, neem dan contact op met het klantenservice, tel. (070) 41 47 510.